ONSDAG INNAN VARVET

Idag hade jag som plan att börja äta "rätt" mat inför varvet - Boosta Upp Kolhydraterna... Dock var vi ute med jobbet igår som sagt så halva dagen skippade jag eftersom jag inte hann till affären. Nu har jag varit och handlat så nu startar vi!
På sund.nu har jag hittat följade recept - SE hur Mycket man ska äta, vad tror de jag är? 2 meter lång? Jaja, jag gör detta på Mitt sätt så blir det kanske Rätt för mig.
Dag 1
Frukost 08.00:Havregrynsgröt med frysta bär/rivet äpple/banan, lättmjölk (1,5-2portioner), 2-3 smörgåsar med lättmargarin, skinka och grönsaker. Om du vill kan en av smörgåsarna bestå av mager ost 17%. Ett-två glas lättmjölk.

Mellanmål 10.00:En eller två frukter

Lunch 12.30:Spaghetti (1,5-2portioner) med köttfärsås (1portion), Morotsstavar (2morötter), 1-2 smörgåsar med lättmargarin, Vatten

Mellanmål 14.30:Smoothie (3 dl) Blanda lättfil/lättyoghurt med lättmjölk och tillsätt mixade bär/frukt. En-två smörgåsar med lättmargarin och keso, grönsaker

Middag 17.30:Ugnsstekt laxfilé (1port) med kokt potatis (1,5-2port), dillsås, broccoli (1,5-2 portioner), Vatten

Lätt träning 19.30-20.30

Kvällsmat 21.00:Två-tre smörgåsar med lättmargarin, leverpastej, grönsaker, Ett-två glas lättmjölk.

----

Jag är ju då ingen Kokt potatis tjej så jag kör på extrapriset på hemköp idag, Bakpotatis! Mums! Ja just det, jag skippar träningen också... Mina benhinnor får vila tills imorgon.

Imorgon ska jag försöka följa lite bättre, men små ändringar!

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0