LÖRDAG DEN 5 MAJ

Shopping och jakt efter den perfekta 25års klänningen - Mission completed! 

Lägenheten lite uppcleanad - Mission Completed!

Trevlig kväll med tjejerna - Mission I'm looking forward to!

Så ser min lördag ut, nästa vecka såhär dags är jag nog ute på springturen längst Göteborgs gator... Eller är jag kanske redan i mål? Minns inte alls när min start var, kan vara bra att kolla upp. *Note to self
Själva springningen tänker jag inte tänka mer på nu, utan det är något som jag får ta tag i den 12 maj. Kommer nog inte springa något mer innan varvet, känner mig "musarmig" i benen om ni förstår hur jag menar?!
Hittade galet fina rosa byxor idag, får nog tillhöra kvällens outfit.
Nu väntar jag in tjejerna som kommer mellan nu och 7!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0