HÄRLIGT

Igår var det slappt och gött som gällde under dagen - men framåt kvällen fick man ett sms som erbjöd vin och film.

Jag begav mig till Josefine till något som blev en helt underbart härlig kväll. Det blev god fruktsallad och lite vin, tillsammans med "Bröllopsfotografen".

Summa summarum en mycket fin lördag! (perfekt efter fredagens AW)

Idag fick man finbesök av mamma som lämpade av lite grejer som hon fixat åt mig, TACKAR! Efter det så var det dags att ta på sig springskorna och ge sig ut i spåret... Världelös är vad jag kallar denna dagens runda, det ville sig inte alls och kroppen strejka! Typiskt så nära Miami... Men men det får man ta igen nästa vecka!

Snart väntar Miami planering med Marlén och sedan slappande i soffan resten av kvällen!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0