FINAST I STAN

Ibland går det dagar som mest flyter förbi - ibland kommer dagar som man packar in på ett säkert ställe för att förvaras för alltid!

Igår var en av de sistnämnda dagarna... Anna blev 25 och detta firades på Manana med underbar mat och dryck och super fint sällskap! Jag har inte träffat ett par av tjejerna på plats sedan högstadiet (vilket vi kom fram till är nio år sedan) och det var så kul att ses igen. Vem kunde tro att vi skulle ha så mycket att prata om?! Att få vara med och fira Anna var mycket uppskattat från min sida och jag känner mig ännu säkrare på att detta är en vän jag aldrig mer kommer släppa!
Tack till Anna för en toppen kväll, mer sådant!


Kommentarer
Postat av: Anna Terneborg

Åh, tack själv vännen! Känner samma sak jag :) Vi får styra upp en kväll snart igen ju, himla mysigt!

2012-03-12 @ 14:59:43
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0