SHENZI

Klockan 3.30 sitter Shenzi bredvid min säng och kallar på uppmärksamhet - så fort jag ställer mig upp springer hon ut till sin låda där jag planerat att hon ska få bebisar... Det är tydligen dags!

5.14 kommer en liten tös ut på 88 gram, Shenzi fixar och donar exemplariskt... Sedan händer det inte mycket mer! Hon gick upp nästan kilot så jag hoppades på 2-3 stycken småttingar.. Får kanske nöja med med denna lilla pärla som mår så gott hos en mamma som njuter till fullo!
Men dagen är inte slut än, vem vet:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt! Kom det någon mer liten krabat? (a)



Härligt att höra! Jodå, det gick bra. Kul att träffa alla! Kram

2012-06-18 @ 22:57:44
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0