HUNGERSPELEN OMGÅNG 2

Igår var det dags för ett nytt besök i biosalongen och Hungerspelen - Omgång två. Första gången var jag och kolla på filmen hade jag efteråt så svårt för att bestämma mig för vad jag tyckte... Detta beroende på att man satt och vänta på att saker skulle komma och blev nästan besviken när de inte var med. Jag hade precis innan läst böckerna och ville ha med ALLT. Denna gång när jag och Niina gick hade jag inte samma förväntningar (eftersom jag redan sett filmen) man kunde därför slappna av och njuta, filmen var såå bra!


Att gå på middag och bio en slapp fredag när det regnar, topp!
Det var mycket annat som hände igår men det får vi gå in på senare, nu ska vi njuta av att det är lördag!!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0