FOTBOLLS EM

ÄNTLIGEN sätter det igång - Som jag har längtat! Fotbolls EM 2012, det är nästan så att jag längtar till måndag då Sverige spelar sin första match. Men jag kommer absolut njuta av helgen! (såklart)

Blir förövrigt förbannad, precis som vanligt, på PEAB - Det är de som har ansvaret för våra balkonger och dörrar. Idag skulle de byta ytterdörrarna, som vanligt lägger man nyckeln så de ska kunna göra sitt jobb. Man kommer hem efter arbetsdagen och INTE ett skit har hänt, ursäkte språket! Detta är tyvärr mer regel än undantag för denna firma och jag börjar bli redigt trött på det. Skärpning...

Ska återkommer med roligare saker inom kort, mycket bra har ju faktiskt hänt. Sådana saker vill jag dock inte blanda ihop med PEAB - Att jag gjorde det mot EM får vara nog.

Nu ska jag fixa lite mat till Polen - Grekland - där för övrigt en spelare i Grekland precis blir utvisad! Första EM matchen... Oj oj oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0