DAG 5

Dagen är egentligen inte så präglad av firande - Eller jo jag hoppas på Stort firande ikväll när Sverige vinner mot England.

Däremot trillar det fortfarande in lite eftersläntare på Grattis sidan, plus att det ska storförberedas inför hel-dagen imorgon då jag ska fira med mina fina vänner. Så jag klassar denna dag som Dag 5 av födelsedags veckan!

Idag ska jag hinna: Handla, laga mat, laga tårta, förbereda lite smått och gott samt städa. Allt detta INNAN matchen så jag kan slappna av och njuta stort sedan. Det är ju faktiskt fredag idag!

Stor Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du haft en förträffligt fin dag! Det förtjänar du :)

2012-06-16 @ 23:07:04
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0