DAG 4

Så var mig dag egentligen över - men jag stoppar inte här!
Igår var det middag med finaste kollegor/vänner som stod på schemat, Caleo bjöd på härlig mat och dryck och massor av skratt!

Sedan när man väl var hemma igen tjöt det något fruktansvärt i lägenheten... Det lät som att något stod utanför och höll in dörrklockan! Det var just det som hände, utan att någon stod där. Till slut gick jag över till min granne (klockan var över 23..) och bad om hjälp. Hon berättade att runt 11 hade PEAB varit hos henne och gjort klart ytterdörren. Vilket betyder att de var hos mig innan, mannen hade satt på en list runt dörrkarmen och på något sätt kommit åt ringklockan... Den har alltså tjutigt från klockan 11!!! Stackars mina katter!!
Vi klippte av kablarna och ljudet sluta. Tack snälla fina grannen för hjälpen.
När detta var avklarat firade jag att klockan slog 23.58 och att jag nu är 25! Sedan var det dags att baka kakan till ikväll...

För ikväll får jag fira med min underbara Familj som kommer hem till mig:)

Födelsedagsveckan fortsätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0