6 JUNI

Idag firar vi nationen - Idag är det Sveriges Nationaldag...
Egentligen ska jag inte fira på något speciellt sätt alls, städa, tvätta och träffa en kompis ikväll. Igår firades det istället, det blev middag och lite vin med finaste kollegorna! Visst är det fint att vara ledig mitt i veckan? Känns riktigt bra, det skulle man behöva vara lite då och då. Tänk vad mycket man skulle fått gjort, sådant som man Inte kan göra utanför arbetstid i vanliga fall..
Ja ja, nog tjatat från mig... Önskar er Alla en underbar 6 juni 2012!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med! En dag ledigt mitt i veckan varje vecka hade nog varit att föredra ;)

2012-06-06 @ 21:36:26
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0