SNABBASTE VECKAN

Veckan har gått så otroligt fort - har knappt varit hemma alls, kanske är därför det känns som veckan försvunnit!?

I tisdags blev det ett kärt återseende med en vän från förr, Anna... Tiden gick från strax innan 7 till tjugo i nio på sekunder. En mycket fin kväll!

Onsdagen veks till mina underbara kollegor och en avtackningskväll åt en av våra egna. Hello Monkey och Bliss bjöd på härlig mat och många Goa skratt, ser redan fram emot nästa gång...

Torsdag - 90min Zumba ... Var bara beredd på 60min men det gick bra!
Var lite orolig för min lillsnutt som kändes hängning... Åt inte ens, DÅ vet man att något är fel med matvraket.. På fredagen var hon som vanligt igen och paniken la sig.

Har idag Äntligen fått handlar, så nu har man mat igen. Köpte med lite Thaimat hem och firar för mig själv att det äntligen är helg.

Bästa Anna fick sitt efterlängtade körkort i torsdags så imorgon ska det firas!

Nu ska jag mysa med mina två små!
TGIF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0