BROR 26

Idag var det så dags att fira Bror - 26år, den 29 januari... Så exakt en månad efter, denna speciella dag 29 februari firade vi med underbart god mat! (För er som missat, Bror var bortrest när han fyllde år, därav det sena firandet.

Det blev mumsig mat och underbart snack! Sådana kvällar man bara älskar.

 

Jag släppte även lilla blå idag, kändes tungt och jag funderade länge på att sno med den hem igen... Dock får plånboken och resan väga över så det blir kollektivtrafiken framöver. Har ett par dagar då jag ändå behöver införskaffa busskort så det lönar sig inte med dubbelt.

Så, nu är det slut med sovmorgon och snabb hemfärd! I WILL SURVIVE!


(Bakom ser ni det fina projekt jag var med och drog igång, i helgen blir här tapeter!!)

Nu är det dags att slå på Tv3 och en match mellan Sverige och Kroatien, I Love Fotboll!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0