SKRÄCKBLANDAD FÖRTJUSNING

Ikväll är sista kvällen innan det är dags att gå tillbaka till vardagen - semester ser sitt slut och jobbet tar vid! Det känns nästan lite spännande att börja jobba igen, sa ju upp mig precis innan semestern! Det är alltid kul att träffa alla kollegor efter semestern också, jag har ju de bästa av kollegor..

I veckan är det dags för att fira Göteborg igen med lite kallas, tror det kan bli en del häng i stan - Gilla!

Igår firades det med middag och fest eftersom min fina vän Sara blivit 25!
Vi begav oss till Lounge efter underbar Tapas och fantastiska människor. Väl ute såg vi lite känt folk, även annat folk som vi inte behöver nämna. Kan påpeka att Gina och Koodjo spelade galant och var söta och ställde upp på bild. Fares Fares - inte lika kul grabb, puttade undan min kompis, hon stod väl i vägen eller något?! Inte OK!!

Kvällen var i vilket fall som helst topp.. Nu blir det slapp i soffan med lite godis - firar av semester och firar ytterligare ett OS silver - herr handboll! Grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0