INSIKT

Att inse hur bra man faktiskt är – En insikt värd att bevara!

Världens mest skrytsamma tanke, en tanke man borde unna sig själv oftare kanske? Denna tanke har jag smått börjat bygga upp inne i mig själv på sista tiden. Jag inser mer och mer att jag faktiskt är jäkligt bra, och DET gillar jag! Jag känner att min självförtroende växt på sista tiden och att jag mer än någonsin är redo för nya utmaningar då jag vet att jag kommer klara dem galant. Varför? Jo för att jag aldrig ger mig! Det mest här i livet handlar om att tro på sig själv och våga, ibland går det bra… ibland blir resultatet sämre. Men hur det än går så lär man sig alltid något och man utvecklas.

 

Jag älskar denna insikt och kommer vårda dem ömt!

 

Det var allt jag ville ha sagt!!

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

DU ÄR GRYM! <3

Svar: Tack så mycket! Förhoppningsvis räcker det med att vara hemma resten av veckan :)

2012-08-30 @ 18:41:38
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0