INSPIRATION 2

Igår infann sig inspirationen hos mig igen… - Idag har jag påbörjat den mest ostrukturerade städning någonsin. I vanliga fall så är jag galet bra på att strukturera och planera och sedan hålla mig till det upplägg jag lagt upp. Idag dock… Hmm Not so much. Jag började såklart i hjärtat av vardagsrummet – min nya TV bänk! 


Insåg direkt att det fina fat jag fick av töserna när jag fyllde år förtjänar en mer synlig plats (idag står/stod den innanför en stängd lucka utan insyn…) så denna hämtades från köket och placerades på köksbordet.. Varför då? Jo för att jag plötsligt såg köket med nya ögon, INGET stod på sin plats?! Saker har slängts in i skåpen, sedan har man köpt nytt och då har dessa saker ”gömts undan”. Så jag fastna i köket och började med ny struktur. Sedan skulle jag hämta något smidigt från klädkammar-röran att ha smått och viktigt i.. Ja då fastna man där lite.. Och så har det fortsatt under dagen.

Snart kändes suget efter kaffe för stort och bestämde mig då för att ta tag i det som inspirerade mig igår (återkommer med vad)… Öppnade som vanligt först upp mejlen och hade fått en skoluppgift från min excellenta vän att läsa. Tjejen är makalös… Hennes ”blogginlägg” berörde och inspirerade.. Den fick mig att vilja ta tag i gårdagens tanke och klänga fast i den ordentligt.

Jag älskar mina vänner över allt, det är oftast som mest där jag finner min inspiration. Och se… Även denna gång var det en av dessa som ledde mig till bloggen!

 

Kärlek för den som vågar utrycka sig, och för dem som inspirerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0