BP

Ibland bara älskar jag måndagar - dem brukar gå så galet fort.

Det är alltid mycket på kontoret efter helgen, idag var kollegorna tillbaka från HK också så de var trevligt. Blev otroligt impad över en annan kollega som tagit sig hela vägen runt Lidingöloppet... Mycket idag!

I övrigt har dagen känts topp! Jag gillar.


Som vanligt på måndagar är det Body Pump som gäller, från och med förra veckan Body Pump 79 till och med. MYCKET bra musik i detta pass... Ett pass som tar ut all energi från ens muskler! Sådant gillas med. Det gillas ännu mer när Charlott är på passet med!
På vägen hem smådugga det lite så jag fällde upp mitt paraply och ringde Marlén. Vi snacka lite om mitt inplanerade besök och nu längtar jag massor till huvudstaden, där jag också ska få ära att fira världens bästa tvillingar!

Mycket att gilla idag helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0