Dagen efter

Vilken lyckad kväll måste jag säga - Det blev lite mer folk än vad jag först trott men sånt är ju bara kul! Det känns som att allt blev väldigt lyckat, plocket och bålen - Sedan kom ju Sverige trea i Schlagern också så det var ju hur kul som helst. Vågar väl egentligen inte säga att fel låt vann, vi lyssnade enbart när Saade uppträdde men ändå. Jag tänker vara välidgt patriotisk och säga ... SAADE var ju bäst! Den enda låten man orka lyssna på;)
Jag var som vanligt nu för tiden väldigt dålig på att fota - men några fina bilder blev det allt.
Som sagt, en mycket lyckad kväll med fina människor, större mix får man nog leta efter!
TACK alla ni som kom och förgyllde min kväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0