Snart helg

Och som jag längtar just nu - enbart för att jag vill SOVA! Är ju så sjukt gött...
Sedan kommer ju bror hem i helgen också, om jag inte missuppfattat det hela - ska försöka möta upp mamma också så man får lite saker inhandlad. MÅSTE slutföra mitt projekt som jag började med förra helgen också. Jag behöver helt enkelt en helg nu.
Ska serva bilen lite också, den lille behöver spolarvätska! Och lite luft i ena fram däcket också... Och egentligen skulle den nog behöva verkstad också, den lille lampan ger sig inte denna gång.. Ja annars är allt bra - eller den kanske behöver en tvätt också. Men SEN är allt topp med den!
Snart kommer det nya såna här sötnosar hem också, får nog flytta hem lite;) Tar ju sjukt lång tid innan jag själv får sådana igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0