Brevbäraren har snott min inbjudan!

Den lille jäkeln - Blev han såååå avundsjuk över att jag skulle få gå på finfest och fira min vän att han kände att han bara måste sno den? MIN inbjudan, INTE din!! Hmm himla elakt måste jag säga. Har väntat på inbjudan ett jäkla tag nu och så inser man att Mr Mailman har snott den. Postisar - Dem kan man aldrig lite på (jag borde veta, jag känner ett par) (och jag har även vart en)... Men nu har jag fått nog!
Snälla snälla herr brevbärare - ge mig tillbaka min inbjudan, lägg den i brevinkastet så är allt förlåtet, jag lovar!
För aldrig kan det la vara så att Josefine faktiskt inte bjudit mig? Skulle jag aldrig tro, skyller helt enkelt på herr brevis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0