Första ute vid havet

Egentligen så har jag redan varit ute vid havet en gång i år - Med Marlén...
Men denna gång känns som att den räknas snäppet mer, varför? Jo för nu fick man lite färg i alla fall. Kräftan Linda kan ni numer kalla mig - and I love it! Ingen brännande känsla så det funkar.
Ska hem o äte lite söndagsgrill idag! Försöker få ordning på lite av mina projekt innan dess. Den ena innehåller min middag - nu har inbjudningarna börjat gå ut så nu känns det okej att skriva om det!
Underbara människor som redan tackar ja!! GILLAS.
Sitter och klurar på lite roliga event för den kvällen som kommer äga rum den 18 juni. Återkommer efter kvällen med mer info;)
Nu först mitt andra huvudprojekt! See ya soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0