RÅNAD

Eller ja – Nästan i alla fall

Det hela skedde i korsningen mellan 3e lång gatan och linnegatan… Pratar med Anna om lite smått och gott – Plötsligt när vi ska svänga vänster in på tredje för att bege oss till Flamingo så kommer en kille fram, blond – ca 175 (max?) och säger: ”Hej på dig” eller liknande… Killen ser mig rätt i ögonen – han borde förstått att han mött sin överkvinna. Helt plötsligt försöker han slita min väska över min axel och huvud… Shit vad han drar och sliter – kommer ha ont hela veckan! Men inte fan fick han ut något av det.. Precis som att JAG skulle låta denna lilla fjant SNO min väska! NEJ TACK – Skaffa dig ett jobb och köp din egna kvinnliga axelväska, och du – Jag ska lösa en polisanmälan och skulle det någon gång bli konfrontation så åker du dit din J*vel… FULL KOLL på ditt tryne – DET har jag! Din moppe körande kompis hann mina underbara vänner spana in och er silver färgade vespa – den minns vi med!

Här har man växt upp i Angered och bor numer i Backa – Men inte f*n är det här man råkar ut för sånt här… Nej nej, det är på fina Linné!

Och för allas information – Polisen ringdes, om och om igen… Till slut blev det 112 som koppla och sedan kopplades jag igen och sedan var det en gång till… Sedan efter 25 min väntetid så la jag på.. Skriver anmälan nu istället.

JÄKLAR VA FÖRBANNAD JAG BLIR på er småglin som tror ni har rätt till vad ni vill – väx upp, livet är hårt och man får jobba för att ta sig fram i det!

Bästa Tjejerna på brottsplatsen några timmar efter händelsen - TACK för att jag fick älta det hela under kvällen (om och om och om igen)


Kommentarer
Postat av: Emelie

men vilka IDIOTER det finns!

hoppas att du mår bra vännen!

2011-07-04 @ 09:55:02
URL: http://annaemelie.devote.se
Postat av: Linda Ekman

Men eller hur?! Jag mår bra - mest förbannad... Kommer nog inte släppa detta helt.

2011-07-05 @ 20:48:11
URL: http://libellus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0