Halv 8 hos MIG

Så ska man bjuda på middag ikväll från ___ - Ja, från vilket land kan det vara?
Måste springa in i affären en snabbis innan hemfärd, hittat en bättra förrätt nu så då blir det till att handla igen. Tjejerna vet inte vilket land som maten kommer ifrån så det kan jag inte berätta fören efteråt!
Däremot börja det Precis regna, jag som vill ha SOL nu när jobbet är slut för dagen. Hmpf... Kom igen nu, kämpa solen!
Ska la börja packa ihop mina grejer och ge mig ut i ovädret (det har ju faktiskt kommer ca 10 droppar) sedan blir det till att fixa mat och grejer tills tjejerna kommer! Ska bli så mysigt att ha dem alla hemma hos mig ikväll.
Just det ja - Happy days, tvättmaskinen verkar ha freakat ut, det är mer ett badkar inuti maskinen nu än något annat. För det tycker jag är kul. Ska la omvandla mig själv till Fixar-Linda och lösa detta lilla problem... Varför har man ingen karl för?
Jaja... Ha det fint goingar så höres vi! (spännande fortsättning följer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0