Fredag och plötsligt söndag

Usch vilken hemsk fredag för norrmännen! - Tankarna går till alla dem som mist någon, skadat sig eller enbart känner en djup förtvivlan. Det är fördjävligt vilka hemska människor det finns. Hur kan en person åka ut till en ö, full av lyckliga ungdomar som firar sommarlov... Ta fram sina vapen och bara börja skjuta? Det är så otroligt och sjukt att jag ens har svårt att greppa det!
Själv hade man en fin fredag - vilket känns så konstigt i kontrast mot det jag precis skivit om. Jag var ute och körde med Anna, grym tjej måste jag säga - Kommer få körkort utan problem!
Sedan köpte vi med oss lite mat hem, drack lite bubbel och tog en snabbis på stan! Tack för den kvällen fina vän...
Nu i veckan har man fullt upp, påminner lite om den förra, men inte ska man klaga!! Ser fram emot varenda stund denna vecka - Helst när klockan slår 17 på onsdag och man får kickstarta semestern med fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0