Halv 8 i min soffa

Perfekt timing - Slog mamma en pling på vägen hem, helt plötsligt blev man bjuden på middag och fick reda på att mitt efterlängtade paket från Asos kommit till huset hemma.
Svängen gick hemmåt och en underbart god fredagsmiddag avnjöts i fint sällskap - Så var syster med också;) haha neee då. Hon ska ju vara så snäll o passa mina flickor och lägenhet när jag gör stlhm så får skärpa mig!
Fick med mitt paket hem i alla fall - 4 fin fina känningar som ska provas, ser små ut men man hopas innerligt!
Nu avnjuts ett glas vin och en blick mot semifinalen i handboll. Kom igen Sverige -- Det verkar vända nu!
Dagen i morgon ska spenderas med mor och shopping o mer shopping. Håller tummarna att jag får tar på mycket - O mamma med som ska ha hantverkare hemma ett tag framöver.
Ha en fin fredag mina finingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0