FY F*N

Eftersom jag vart så flitig och jobbat undan lite så tänkte jag unna mig en kopp kaffe och lite nyheter - spanade in expressen.se och höll på att sätta kaffet i halsen.
Fy F*n va arg jag är just nu ... "Annas skalp blev avsliten..."
Artikeln handlar om en kvinna som var och bada med sina barn, när hon höll satt vid kanten så bestämde sig personalen för att sänka golvet i bassängen.
Det hela gick väldigt fel och en del av annas hår och hud slets av från huvudet, låter fruktansvärt. Läs Artikeln - värd två länkar.

Det som gör mig förbannad kring det hela (hemskt nog att det ens kunde hända) är kommentaren från badhuschefen:
..."Badhusets platschef Joanna Carlsson beklagar det inträffade och säger att hon vill träffa Anna Brattström för att reda ut vad som har hänt och se om det kan bli aktuellt med en kompensation. "

VA!!! Vadå se om det kan bli aktuellt med en kompensation... Det var ta mig sjutton det sämsta! SJÄLVKLART ska hon ha en sån fet kompensation, en ursäkt i tv... Blombuketter i överflöd och allt allt allt. Hon har förlorat en stor del av sitt huvud, hennes barn hamnade i en otroligt svår situation.. Aaaah Jag kan fortsätta. En kompensation kommer inte ta bort allt detta men SJÄLVKLART ska hon ha en!

PINSAMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0