Vilken dag!!

Jobbade som vanligt till 17 - under tiden jag jobba så gick visst mig reservplats över till ordinarie, detta insåg jag 5 min försent. Hade under dagen insett att det skulle bi väldigt tajt med tid om träningen hade vart aktuell.
Inser som sagt att den helt plötsligt är aktuell, ringer i lite halvdan panik till sportlife - som vägrar hjälpa mig.
Visst tänker jag men någon straffavgift tänker jag inte betala - Skyndar mig fort som attan till bilen när klockan slagit 17. Kommer i världens fart till 45an, då får man stanna för tåg.. Sedan för vägarbete ... Jaa så gick det.
In till systemet och inhandla måsten inför helgen, träffade Martin vilket ALLTID är trevligt.
Hem fort som attan, lite snack med syskon, mamma hade hunnit iväg.
Hem för att lasta av det jag hämtat hemma - täcken o grejer - på med en tvättmaskin, på med diskmaskinen - fort som attan bytte jag om - For som ett skott till träningen.
Gick när stretchen skulle börja, sådana nödvändigheter har man inte tid med tänkte jag.
Fort som attan till Coop - Inhandlande av mat till helgen samt lite övrigt.
(Hittade nagellacksremover - äntligen)
Hem - Mer inpackande - fick bli två vändor från bilen, mellan vändorna så dammsög jag hela lägenheten..
Har nu plockat lite här och där, förberett inför imorgon, duschat - ätit och nu är klockan snart 22 - SOVA!
Shit vilken produktiv dag och shit vilken tråkig läsning. Jaja kan vara bra att komma ihåg framöver när man tror att tiden inte kan räcka till!
GOD NATT!! Imorgon är det äntligen dags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0