Bord - Mitt bord

Skickade in min reklamation idag - Hmm bilderna kanske inte visar så mycket men ändå. Mitt underbara soffbord tycker nämligen inte om när man tar på det. När man vill torka av bordet så ska man inte för allt i världen tro att man kan använda helt vanligt vatten. Nej nej - för då, ja då blir bordet surt och frasigt.
Så går det när man köper billigt S**T - Eller just det, det var ju just det jag INTE GJORDE!
Gahh.. Man blir så trött ibland.
Bilen blev i alla fall törstig idag, satte i sig lite soppa som tur var så jag kom till och från jobbet utan problem.
Nu ska jag göra Carbonara!
Bjuder på en reklamationsbild sålänge...
Reklamation?

Kommentarer
Postat av: anna terneborg

Så himla tråkigt när det blir så! Vart har du köpt bordet?



Allt är bra med mig, med dig med hoppas jag! JAG VET! Längtar så, på torsdag kommer den ;)

2011-02-15 @ 20:02:24
URL: http://www.metrobloggen.se/annaterneborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0