ZUMBA

Oj vilken bitter människa jag var på Zumban idag - Inte okej Linda!
Man var tydligen lite sen på plats, salen var relativt full så jag hamna långt bak, dock med mycket plats. Sedan när vi precis ska börja så ramlar lite folk in, ställer sig praktiskt taget på mig.. Vi startar, tjejerna framför kör mer på eget bevåg och mycket bakåt... Den ena sv dem två gav upp efter 3 låtar! Mer plats tänkte jag lite glatt och favorit låten startar - Pegate!! Men nix, tjejen som var kvar blev helt plötsligt dubbelt så bred och hennes mål för kvällen var tydligen att skymma min sikt efter alla konstens regler.
Hon som stod bredvid mig behöver vi inte ens tala om... Höger skriker instruktören, kvinnan går vänster... Snabba fötter, höger, vänster skriker instruktören... Kvinnan ställer sig frågande och lyckas tvista sina ben på mirakulöst sätt... Rena undret att jag klara mig med mina ben i behåll..

Men oj vilken hemsk människa jag är... Dem gjorde ju bara sitt bästa! (not to self - nästa pass står jag läääängre fram) - allt för att undgå fler bittra inlägg.

90min paradise? Eller 90min överlevnadsteknik?

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0