Trisstress efter fabulös tisdag

Var i Slottskogen i fem timmar med Niina igår – Så mysigt! Först tog vi oss en glass på Lejontrappan, dock var min glass mer åt hårdare grädde hållet så all topping försvann inom någon minut och min hand blev härligt kladdig.

Efteråt satt vi och tjöta, åt mat och drack lite vin i vår härliga park! En fabulöst trevlig kväll. Idag däremot – Vad händer? Ingenting… Ingen ledig människa att umgås med, inga parkeringsplatser vid havet… Hallå.. Trisstressen är på hög nivå… Får bege mig ut i springspåret någon timma så man gör något.

Ikväll kommer underbara mammi hem i alla fall så ska hem och mysa lite och höra om hur dem haft det i Rhodos under dessa två veckor. Det enda som är så otroligt tråkigt med att mamma kommer hem (och detta är det ENDA) – är att den underbara lilla bilen inte längre är min!! Jag är inte klar med den än… Älskar den lilla grå! Får införskaffa mig en egen, ska bara skaffa lite pengar först!

 

Jaja… Ni ser mig snart svettig ute på gatorna här på Hisingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0