En fullspäckad vecka.. Vart tog den vägen?

Måndag – Träning
Tisdag – BIO m. Niina
Onsdag – Stan med Jennifer
Torsdag – Handla, städa o röja
Fredag – JOBB?


Onsdagen med Jennifer var så fin. Vi var på marknaden på Gustav Adolfs Torg, åt mat vid Kungstorget där vi också kollade Stand up.. Hann precis se Plura och Eldkvarn avrunda på Götaplatsen.. Sedan kom vi ner till Kungstorget igen där Sahara hotnights precis skulle börja spela. Hur mysig dag som helst! Och vilken tur att vi köpte paraply som vi Inte behövde använda – Så värt.


Nu är det då fredag och där jag egentligen borde vara är med Anna – på min balkong med RÄKOR… Eller på någon mysig restaurang med ett glas vin i min hand. Men naj naj, så jobbar inte jag. Jag JOBBAR nämligen! Underbart med fredagskvälls jobb… Anna skulle kolla synen så man passar på! Hinner kanske med ett glas ändå?

Nu ska jag trösta mig själv med en Korv här på IS mässan…

Bilder från veckan kommer, LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0