Redan Tisdag

Som sagt - Ibland verkligen tiden rusar iväg... Det är redan tisdag, igår promenerade jag till träningen i det underbara vädret! Ville nästan inte ens träna igår utan hade hellre suttit på balkongen och solat lite. Men självklart tog jag mitt förnuft till fånga och begav mig mot träningen, kan ju inte lämna Charlotte i sticket;)
Nästa måndag är träningen visst inställt, AJ aj aj... Och så blir det ingen träning på torsdagen - Va sjutton! Får se till att skaffa nya skor så man kan bege sig ut och springa istället.
Nu har man fixat lite här hemma idag, bland annat fixat en "skåra" i köket med silikon, SÄMSTA silikonet EVER! Allt kom till slut ut på fel ände så man fick händerna fulla. Silikon är ju INTE det lättaste att få bort! Men bort kom det och skåran blev - ja fylld.
Köpte massor av fint på Gekås i söndags också - Bilder kommer snaaaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0