VALDAG!

Så var det den 19 september 2010 - Idag ska det avgöras, idag är det val!

Underbart att se så många människor gå med sina röstkort till vallokalen, själv röstade man ju i onsdags så ingen röstning för mig idag!

Kom igen nu!!! Snart dags för underbart starka tag i sverige... Hoppas mycket på Göteborg dessa fyra år också!
Håller tummarna för att dem rätt sida tar över hela landet=)
Haha okej, nu är det sagt nu är det ute nu har jag sagt mitt...
Tycker BLÅTT är den finaste färgen så därför röstade jag på dem.. Haha njaaa kanske inte, trots att det ÄR en fin färg!

Spännande att få se vilka som styr landet de kommande åren.. Alltid är det en viss procent som inte blir nöjda..
Allt jag vill säga är RÖSTA, vilket parti man än ska rösta på. Röstar man inte så har man inte heller någon rätt att klaga när fel parti vann etc etc...
Jag tycker vi ska vara stolta över att vi får rösta i Sverige och visa detta genom att göra just det.

KOM IGEN SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0