Det bådar inte gott..

...För plånboken när man shoppar 1 gång på MQ på ett år och kassörskar säger - Snart är du uppe på silver nivån igen!

Jag var silvermedlem på MQ innan jag började plugga igen, shoppade nästan alla kläder på MQ.
När studierna tog över och studiebidraget var min inkomst så blev besöken på MQ färre och färre för att snart inte längre existera.
Men idag var man där igen och som alltid slängde man lite ord med kassörskan som såg på mitt personnummer att jag endast är bronsmedlem.
Hon log mot mig och tittade därefter på mina koftor som jag tänkt inhandla...
- Ja men DU är nog snart uppe i silvermedlemskapsnivån igen..
Hmm man kanske borde börja tänka över sina inköp litegrann... Två rundor på två dagar... Fjärde rundan på en vecka... Oj oj oj... Vart ska detta sluta... STOCKHOLM nästa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0