Need for speed

TACK NIINO för en super mysig kväll - tänk vad Harry kan;)
Var på bio med fabulösa Niino idag, fast vi inte hann snacka sådär värst mycket så hann vi med lite spännande grejer. Bland annat ett intressant samtal om ett desperat H&M besök! Lät spännande.

Sedan när man väl var hemma så satte jag på diskmaskinen och bestämde mig för att min speed packning fick ta max lika lång tid som maskinen brumma.
Jag har fortfarande 4 minuter över. UNDERBART!

Hinner dock inte med så mycket som jag önskat vad gäller att fixa iordning inför systers övertagande. Men det får lösa sig.
Hoppas man inte glömmer/även hinner med en del grejer i stan i morgon efter jobbet.
Need for speed is on!

Nu säger Libellus bloggen god natt så ska man nog hinna med lite uppdateringar och delande av bilder i helgen som startar imorgon kl. 17!

Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0