Ursäkta litegrann?!

Kommer hem efter jobbet - känner mig lite halv sunk sådära... Redo för att entra skogen iklädd springdressen.
Mamma stoppar mig med ett leende, idag behöver vi inte springa=)
Varför inte då undrar jag som förbereder mig på en urusel ursäkt till varför mamma (som följer springschemat bättre än jag själv) helt plötsligt bangar.

- Varmvattnet är avstängt idag!

GAH! Detta hade jag heeeelt glömt, den 5e ska ju vattnet (ja den varma delen i allafall) vara avstängt... INTE OKEJ! Vattnet kommer igång igen klockan 22...
För jag ger mig Nog ut klockan 9 o springer, NOT - För då börjar Greys!

Och jag som känner mig sunk... Jajajajaaaa blir la ingen sovmorron imon helt enkelt.. Det blir Wake up call med The shower.

Slappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0