Ännu en helg till enda

Fick mig en toppen dag igår - från början till det sena slutet!

Efter en brakmiddag så begav jag mig hem till Josefine, för att dricka bubbel och överväga vart vi skulle bege oss vid flaskans slut...
Off till Lovisa och en hel del gött folk blev det och där satt vi i tjattra ett tag tills vagnen inte tog oss in till staden.
Hoppa bak, hoppa bak blev ett spännande inslag i färden mot staden, men fram kom vi och där mötte the one and olny Jennifer upp för ett glas på Lilla London och därefter fullt ös på Park Lane.
Det blev senare och senare och magen hade fått smak efter middagen och ville nu ha mer mat!

Det blev en sån dära going på 7 himlen och sedan blev man hemsläp åt Josefine! Även Lovisa hängde på ett tag...
Vaknade utan bakfylla (GÖTT) och begav mig efter frukost hemåt!

SJUKT go dag igår helt enkelt..

Nu går man i väntans tider, kan inte Zindra få sina bebisar snart?
Jag kommer inte vara hemma fören runt 22 imon och jag vill INTE missa barnafödandet!

See ya mina goingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0