Fullspäckat spektakel!

Idag är det dagen D! – Min underbaring till vän, Fröken Josefine fyllde ju år i måndags, idag ska jag fira den gamle!

 

Först ett litet litet problem, present existerar inte – Josefine kör med den gamla klassikern, Köp inget, bara ni kommer så är jag glad… YEAH YEAH YEAH…. Den har man inte hört förut? Man undrar just vad folk skulle sagt om man faktiskt inte kom med något. Jag tror dem skulle lett och sett lite smått sårade ut. För SJÄLVKLART vill dem ha något! Man serverar gott att äta och dricka och så får man INGET… Josefine är ju också en av dem bättre värdarna så hon förtjänar extra mycket uppmärksamhet och något fin fint!


Ska strax iväg in till stan för att hitta grymme present… Skriver kanske imorgon vad hon fick och vad hon tyckte. She better like it;)

 

Har ju också tänkt bli bättre på det där med kort. Tar med grymme nya kameran ikväll så hoppas jag att bilder kommer imon=)

 

PÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0