En vecka ago..

Hoppsan sa.. - Här vaknar man klockan 7.. hmm vad händer, lite mulet!
Ligger kvar till 8, funderar på en morgon promenix innan frukost (vilket ni som känner mig vet är sjukt jobbigt, jag behöver mat direkt).. Man blir räddad av att regnet börjar falla ner.

Jaja det blev frulle på en gång istället.

Såååå här fint var det när ann, jos och jag landade på Marstrand förra lördagen...

Det var så varmt att godiset smälte samman...

Josefine stod för denna smarriga mat och jag hade tänkt kontra med en liknande idag. Men icke sa vädret...
Egentligen helt okej eftersom jag VERKLIGEN borde städa i ordning i min garderob som ser ut som ett bomdnedslag för tillfället... Men jag vill sooola!

Kanske skulle börja ta tag i lite andra planer med. Och läsa lite också, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0