Svårt att komma igång

Sitter fortfarande i myskläderna – Brukar i och för sig alltid gå i myspyskläder hemma… Men idag har jag inte ens bytt om. Sedan hunden gick bort så har promenaderna inte blivit lika många, lika med noll faktiskt=( Känns inte likadant.

 

Ska la träna lite idag kanske, skriver jag det här så känns det som att det bör bli av. Kan ju inte ljuga för mina läsare, eller hur?

 

Sitter i min systers rum. Tagit över detta rum för några veckor framöver. Min katt väntar förhoppningsvis bebisar och eftersom hon och mammas Zindra (katt) inte kommer överrens så håller jag mig ”inlåst” med min goding ett tag.

 

Yeah yeah… Lördag – I love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0