Lånedator

Tur att man har sin skola ibland - Min dator är ju No more, så fick med mig en från skolan. Bror min fixade in internet så nu rullar livet på med bloggen igen.

Kollar tvn just nu, chock chock... Gammal klasskompis är med på tv... frågesport, tycker dock (utan avundsjuka) att hon fått väldigt lätta frågor till skillnad från vissa andra. Men hon är ju i final så flyt och lite skicklighet måste hon ju sitta på!

Fredag idag då... GÖTT!! Inte orkat kolla runt vad som bjuds på idag utan kommer placera mig i soffan=) Fll rulle hela förra helgen så lite slappt tycker jag allt jag kan få njuta av denna helgen.
Är ju fattighelg denna helgen med! Längtar till lönen på måndag, studiebidrag också! Äntligen!!


NJUT av fredagen.. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0