Fredag = Helg…

I alla fall denna veckan – skolan får starta ordentligt på måndag istället, då jäklar ska vi på möte och sätta igång med vårt cykelprojekt.

Nu är det fredag och imorgon lördag (logiskt, eller hur;)) och då är det partay!


Kom fram till att Josefine, Anna och Jag var ute den 9.e jan 2009 också så denna tradition måste ju följas, kommer nog vara fler folk detta år dock! Gilla!!


Kanske kommer med lite bilder efter den kvällen, får la se vad som händer… Kanske inte är barnvänliga. Vet inte vad som händer idag annars, lugnt hoppas jag på. Är en liten slappis idag tror jag, men som vanligt… Vem vet?!

 

Har la inte berättat alla mina mål för detta året heller… Några går ut på:

*Inget godis före min födelsedag – Juni! (eventuellt kortar jag av det till Påsk) med godis menar jag candy… inte snacks… Popcorn o grejer får fortfarande slinka ner, på helgen!

 

*Dricker ingen läsk… Om den inte kommer som drink!

 

Försöker helt enkelt förbättra min inre hälsa helt enkelt…

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0