Biggest Loser

Kollar just på kanal 5’s serie – Biggest Loser… Fan va sugen man blir på att träna!

Tycker faktiskt det är ett lite ”gulligt program” där alla kämpar mot samma mål. Kanske mysko att hänga ut folk på det sättet i tv, men alla är ju med på det och alla vill ju förbättra sina liv. More power to them!!


Ligger la inte i närheten av måtten för att komma med i programmet men tycker träningen inspirerar, allra helst när man känner att sommarn 2010 ligger runt hörnet…


Nu längtar jag tills min bodypumpstav kommer!

Kisses


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du börjar läsa :) så söt din är.

Ska börja kika in här jag med så gott jag kan !!

Tycke också biggest loser är ett bra program, där de kämpar för att nå samma mål och bli hälsosamma.. men bara de lyckas med att nå en hälsosam vikt o stanna där :)

2010-01-07 @ 12:58:31
URL: http://beautifulflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0