2a Januari 2010

Jag skriver 2010 igen bara för att vänja mig… Minns när jag var lite och gick i lågstadiet, varje dag fick någon i klassen gå fram till tavlan och skriva in dagens datum. Första skoldagen varje nytt år var alltid extra spännande, vem skulle det bli idag? Skulle personen lyckas eller åter igen skriva in förra året på tavlan, följt av klassens skratt? Minns inte om jag någonsin var den som skrev in det första datumet eller inte, minns bara spänningen i att skriva det nya… Därför gör jag det igen, 2010…

Första lördagen detta år, ja allt man gör nu blir för första gången detta år, tycker om det tanke sättet. Egentligen har inget ändrats, enbart några siffror men ändå är allt nytt.

Man eller nja.. Jag tycker alltid det känns nytt o spännande efter varje nyår, men i år känns det extra spännande för detta år har jag ingen aning om hur mitt liv kommer se ut. Vart står jag när vi tar oss över strecket för 2011?

Förra året viste jag att det var skola hela 2009… I sommar avslutar jag min utbildning… Kommer jag behöva krypa tillbaka till mitt gamla jobb? Kommer jag få ett nytt mer inspirerande arbete som jag faktiskt pluggat mig till? SHIT, i år vet jag nada.. T
ror det hela handlar om att Crea Diem – Skapa dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0