Usch för denna dag!

Gick upp i ottan – som vanligt, inget konstigt alls.

 

Kände dock inte för att chansa mig ner till Varberg utan bestämde mig för att stanna hemma och arbeta här istället.


Satt med det som behövdes göras och kände huvudvärken komma smygande. La mig i sängs litegrann och efter en kvarts sovande vaknade jag, lika så gjorde huvudvärken – Shit vad den vaknade!


Satte mig vid datorn iden runt 3-4, ser suddigt men försöker gå igenom vad gruppen gjort, inte det lättaste. Gjorde ”klart” min del och har nu letat som en galning efter något för värken i huvudet i en halvtimma… Tror någon jävlas med mig, finns ingen hjälp att få.


Tror min katt tar efter mig för mycket, hon håller på att bli förkyld eller något, sitter och nyser som en tok den gravida stackaren! Känns inte bra alls=(

 

Hmm hur ska denna dag sluta? Skolan får man bege sig till imon dock…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0