Ibland så...

Det satt en mycket mysko grabb bredvid mig på vagnen idag - Man började undra lite!

(För att resten av detta inlägg ska bli tydligare så vill jag direkt lägga till att killen hade sin laptop med sig)

Killen satt och gapflabba till mejl som inte var kul alls (ja, jag var ju tvungen att kolla vad som var så kul) När han leta i sin låtlista kom samma skattanfall igen. Killen kommenterade sin egna status på Facean minst tre gånger (inte så att någon annan kommenterat i mellan). Han luktade inte gott heller för den delen!
Bäst av allt var att han började sjunga med i en låt, mitt i en mening. Gittarsolon fick vi se flertalet av, lite roande faktiskt.

Dock var vi inte såå roade så när vi kom till Kungsbacka och tåget tömdes något så placerade sig Jennifer och Jag oss i en helt annan vagn. 20min entertainment fick räcka helt enkelt!


PARTY!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja han va bra skum!! Fick kämpa för att inte stirra eller skratta... hahahaha.. skum dude!

2010-02-16 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0