Curling..

Precis som jag trodde - Självklart kunde man inte hålla sig vaken till Curlingfinalstarten mellan Kanada och Sverige... Vilket inte gjorde något alls.

Jag vakna 00.41 och kom rätt in i omgång 4 eller 5... Det hela segade på och jag somnade igen.
Jag vaknade åter klockan 3 (cirkus) och det var sista stenarna den 10e omgången, klockrent prickat!

Kanade ledde vid detta tillfälle med två poäng, sista stenen är sveriges och vips så står det 6-6... det hela går till en sista och 11e omgång...

På den sista stenen ser det ut som att Kanada nu kommer slå ut svenskarnas båda stenar... Nope, en sten åker ut och den andra placerar sig för vinst! SVERIGES grymme damer tar sitt andra OS-Guld!

GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0