Återvändaren

Efter en super morgon med starkt kaffe, en lövely macka och ett klockrent Svenskspel av Snygghenke och de andra grabbarna – Vi körde över Finlandia, gött!

 

Så fick man göra sin skolplikt.

Ner till bussen, en liten graciös vurpa 2m från busshållplatsen (kul att bussen innan inte kom så det var dubbelt upp med folk som spana in mig) Jag ger mig själv Betyget: Josefine vurpa Light, som är ett mycket fint betyg!


Borsta av mig lite snabbt till jag insåg att jag fortfarande stod på vägen, yeah yeah ingen bill så vad gjorde la
det!?

 

Bussen kom men ingen vagn, västtrafik utnyttjar nog vädret till max och låter chaufförer ta ledigt dessa dagar. Tillslut kom vagnen och jag hann precis till centralstationen för att komma på ett tåg som stod stila i ca 30 min. Kuliga grejer. Har inte smsat så mycket på… säkert veckor!

 

Var i skolan en och en halv timme tills vi fick varningar om stormväder i Halmstad så man begav sig hemåt igen.

 

Lite snöras inne på centralstationen och vips så var man hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0