Jay Smith

Jay Smith ja - Så heter han, IDOL vinnaren 2010!

Jag har ju inte sett så mycket av denna sägsongen men Jay verkar helt klart vara en värdig vinnare så GRATTIS!!
Måste dock erkänna att jag tycker Minnah var så mycket bättre idag, om man inte räknar med Like a Prayer... GRYMT.
Vinnarlåter passar Minnah så mycket bättre. Tycker faktiskt inte den var så stark i år förövrigt. Oj vad man klagar.. haha jaja..

Däremot pratade jag, syster o mamma idag om att vinnar låten borde anpassas efter dem som ska sjunga den. Samma låt fast dem får göra det på sitt egna vis. Hade ju vart så mycket mer spännande. Det är ändå en musiktävling där man ska visa sin idividualitet.. Men vad vet jag;)

Nu efter en super mysig kväll hemma med en massa gott så blir det sängen!
God natt godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0