Sämst på bilder..

... I Know - Såå mycket annat som tar upp min ork just nu!
Min bok tex=)

Sjukaste grejen idag som antagligen jag, jen, marina och några ytterst få till tycker är kul.

Var och inhandlade lite saker till jobbet idag med Linda...
Vi skulle köpa kaffe och frågade killen som jobba där efter lite assistans..
Och vem var det inte!! Om inte Andreas vår tågvärd/coffeemaker. Killek har hittat ett nytt kaffejobb och jag kunde nästan inte hålla skrattet tillbaka. Jag skratta inte pga hans jobb, utan den konstiga känslan när man känner igen någon fast han/hon/den befinner sig på fel ställe.

OOo En knäpp liknelse. Alla ni som har sett Evan och arken (eller va den nu heter) och Evan "förföljs" av gud... Han dyker upp i olika skepnader lite här och var.
PRECIS så kändes det. Njaaa förutom att Andreas inte är gud vill säga.. Men jaja ni förstår säkert.

Nu ska jag läsa lite och sedan umgås...
Imorgon blir det massor av umgås med gullungar! LÄNGTAR

Kommentarer
Postat av: Jen

Hahaha Andreas måste bara älska kaffe! Det är för roligt! Han dras till kaffejobb! Måste se med egna ögon!

2010-09-09 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0