Barnmorska

Vaknade klockan 4.20 idag - Chelsea ligger och tvättar sig vid mina knän... Hon gör detta väldigt ljudligt så jag känner att det är dags att tända lampan..

Chelsea är Jennie's katt - som mamma använder i avel tills Jennie tar sitt pick och pack och katt och flyttar..

Jag tänder lampan och ser att det är lite blött på mitt täcke.
Messar mamma att vattnet har gått och att det nog är något på gång.
Mamma ringer, vi snackar någon min.. Vi lägger på!

I denna sekund inser jag att det kanske inte alls är något på gång... DET SKER!

Här efter går det i en rasande takt..

Bebis 1 ute... Bebis 2 kommer efter 20... Bebis 3 kommer ut strax efter en timma efter nr 1...

HERREGUD vilken start på dagen.

En flicka och två pojkar...
Mamma kommer hem och jag beger mig till jobbet, hinner inte ens komma fram fören en liten flicka kommer till världen.
4 små underbaringar förgyller nu min familj!

Grattis till Chelsea, grymmare födeska får man leta efter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0